منابع و کتب تالیفی استاد حمید ملازاده

Speaking

تالیف  کتاب خودآموز Speaking IELTS Magic نتیجه ۸ سال تجربه تدریس آیلتس به بیش از ۲۵۰۰ نفر داوطلب این آزمون و مطالعه تعداد زیادی کتاب و مقاله در این زمینه بوده است،لذا تک تک نکات و استراتژی های ذکر شده در این مجلد صدرصد کاربردی بوده و با اطمینان ادعا می کنم این یکی از بهترین کتابهای موجود در بازار جهت ارتقا نمره  Speaking آزمون آیلتس است، همچنین این منبع می تواند یک خودآموز بی نظیر برای کسانی باشد که در حال آماده کردن خود جهت شرکت در آزمونهای مختلف Speaking  مثل  TOEFL , FCE , CAE , CPE  و ... هستند ولی فرصت کافی جهت حضور در کلاسها را ندارند.

در تالیف  کتابهای Writing IELTS Magic که به صورت خودآموز طراحی شده اند سعی کرده ایم تا از ابتدای ترین مباحث  Writing  تا تخصصی ترین نکات را به صورت ساده، طبقه بندی شده و کاربردی توضیح دهیم. با توجه به تحلیل هایی که به دنبال نمونه مقالات آماده، شما می توانید با نحوه تجزیه و تحلیل کردن نوشته خود آشنا شده و تا حد امکان نحوه نگارش خود را  در کمترین زمان پیشرفت دهید.

UntitledWriting

Untitled

در تالیف کتاب خود آموز Listening IELTS Magic از مطالب وب سایتهای مختلف به همراه ۱۵ منبع به روز از جمله  , Plus 3,Complete IELTS, IELTS Foundation, IELTS Graduation, IELTS Master, BBC IELTS  و ...  استفاده شده است. ضمنا طراحی مجموعه به صورتی است که داوطلب در ابتدا با انواع سئوالات همراه با استراتژی های کاربردی مربوطه  آشنا شده، سپس  اطلاعاتی راجع به حالتهای ترکیبی که دشوارتر هستند کسب می کند و نهایتا می تواند آزمونهای کامل انتهای کتاب را انجام دهد. در تمامی مراحل شما می توانید با مراجعه به پاسخهای صدرصد تشریحی انتهای کتاب، اشکالات خود را رفع کرده و پیشرفت کار خود را حس کنید.

پایه و اساس تالیف کتاب  Reading IELTS Magic یک تحقیق ۸ ساله بوده است لذا تک تک استراتژی ها و نکات ذکر شده در این منع صدرصد کاربردی بوده و با توجه به پاسخهای کاملا تشریحی انتهای مجموعه، داوطلب نیازی به حضور در کلاس نخواهد داشت. طراحی کتاب ساده ولی حرفه ای انجام شده بدین ترتیب که داوطلب در ابتدا با انواع سئوالات همراه با استراتژی های کاربردی مربوطه  آشنا شده، سپس  اطلاعاتی راجع به حالتهای ترکیبی که دشوارتر هستند کسب می کند و نهایتا می تواند آزمونهای کامل انتهای کتاب را انجام دهد. در تمامی مراحل شما می توانید با مراجعه به پاسخهای صدرصد تشریحی انتهای کتاب، اشکالات خود را رفع کرده و پیشرفت کار خود را حس کنید.

Reading

بزودی

با کتابهای   Pre-IELTS Magic و فلش کارت های کتابهای کمبریج با  شما خواهیم بود...

برای دریافت اطلاعات بیشتر با فرم زیر با ما در تماس باشید:

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

شماره تماس

سوال شما...